Mijn bestelling is niet bezorgd
Als je bestelling niet is bezorgd, kan het volgende aan de hand zijn: De leverancier heeft de bestelling ontvangen, maar heeft het niet geleverdIn dit geval is door de leverancier bevestigd dat de bestelling ontvangen is, maar is je bestelling niet door de leverancier bereid of bezorgd. Het kan zij...
Mijn bestelling is te laat bezorgd
Wij verzoeken je altijd eerst contact op te nemen met de leverancier, via het telefoonnummer die je in de bevestigingsmail kan terugvinden.De leverancier is volledig verantwoordelijk voor het bereiden en bezorgen van jouw bestelling.BestelThuis geeft als intermediair enkel je bestelling door aan de ...
Mijn bestelling klopt niet
Neem altijd eerst contact op met de leverancier om de missende of verkeerde producten alsnog te laten leveren. Wanneer een product niet meer leverbaar is maar je er wel online voor betaald heb, verzoeken wij je contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij het verschil, na verificatie bij de...
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Afhankelijk van de drukte bij de leverancier duurt het gemiddeld 45 tot 60 minuten voordat je bestelling bezorgd wordt.Op zon- en feestdagen kan dit door de extra drukte helaas wat langer duren. Ook de weersomstandigheden kunnen de bezorgtijden beinvloeden. Tijdens het afronden van je bestelling ka...
Wat is het bezorggebied?
Het is aan de leverancier om te bepalen wat zijn bezorggebied is. Het aanbod van leveranciers verschilt dus per postcode. De leverancier is zelf verantwoordelijk om BestelThuis op de hoogte te stellen van de juiste postcodegebieden. Zijn er in jouw postcodegebied geen leveranciers gevonden of staat...
Wat zijn de bezorgkosten?
De bezorgkosten zijn afhankelijk van het adres waar je bestelling bezorgd moet worden en de bezorgkosten die door de leverancier worden gehanteerd voor jouw postcodegebied. De bezorgkosten zijn altijd hetzelfde als de bezorgkosten die in rekening worden gebracht bij een telefonische bestelling. Leve...