Mijn bestelling is te laat bezorgd

Terug naar vorige pagina

Wij verzoeken je altijd eerst contact op te nemen met de leverancier, via het telefoonnummer die je in de bevestigingsmail kan terugvinden.
De leverancier is volledig verantwoordelijk voor het bereiden en bezorgen van jouw bestelling.
BestelThuis geeft als intermediair enkel je bestelling door aan de leverancier.

Wanneer de leverancier geen gehoor geeft verzoeken wij je een klacht in te dienen bij onze klantenservice.
Wij zullen de klacht doorsturen naar de leverancier en hen verzoeken dit probleem met je op te lossen.

Dit platform gebruikt naast functionele cookies ook analytische cookies om de werking van het platform te verbeteren. Daarnaast gebruiken wij reclame/tracking cookies van andere partijen om gerichte reclame aan te kunnen bieden. Wanneer je van het platform gebruik blijft maken geef je toestemming voor het gebruik van deze cookies.

Lees meer over onze privacy policy

Dit platform gebruikt naast functionele cookies ook analytische cookies om de werking van het platform te verbeteren.
Daarnaast gebruiken wij reclame/tracking cookies van andere partijen om gerichte reclame aan te kunnen bieden.
Wanneer je van het platform gebruik blijft maken geef je toestemming voor het gebruik van deze cookies.

Lees meer over onze privacy policy