Aanmelden als leverancier

BestelThuis is een landelijk bestelplatform gericht op eten bestellen, drank bestellen, boodschappen bestellen en bloemen bestellen. BestelThuis brengt vraag en aanbod bij elkaar en zorgt daarbij ervoor dat bedrijven en consumenten via het BestelThuis platform gemakkelijk, betrouwbaar en snel kunnen bestellen bij lokale ondernemers. Onze technische hulpmiddelen zorgen voor een efficiënte orderafhandeling en beheer.

Met een gratis vermelding op BestelThuis bereik je meer klanten online. Hiervoor betaal je geen eenmalige aansluitkosten of maandelijkse kosten maar een vast bedrag of percentage per geleverde bestelling.

Voordelen

  • Geen vast contract
  • Geen maandelijkse kosten
  • Geen eenmalige aansluitkosten
  • Voldoet aan de wettelijke eisen en regelgeving
  • Online betalingen rechtstreeks naar jouw zakelijke rekening
  • Geen bestelling? Geen kosten!
  • Laagste provisie garantie

Voorwaarden

Om aangesloten te kunnen worden op het BestelThuis-platform hechten wij ons aan onderstaande voorwaarden:

  • Een actieve inschrijving in het Handelsregister (Kamer van Koophandel);
  • Het bedrijf is gevestigd in een fysiek, publiek toegankelijk pand;
  • Voor het verkopen van sterk alcoholische dranken (vanaf 15% alcohol) is een Drank- en Horecavergunning (slijterij) vereist;
  • Een voedselverstrekkend bedrijf moet beschikken over en zich houden aan de Hygiënecode.

Tarieven

Er kan gekozen worden voor een percentage of vast bedrag per bestelling.

  • 5 % over het totaalbedrag (excl. statiegelden) per bestelling, of
  • € 1,- per bestelling

Kassakoppelingen

Het BestelThuis-platform kan gekoppeld worden aan diverse kassasystemen voor het rechtstreeks ontvangen van bestellingen in het gebruikelijke kassasysteem en/of voor het automatisch synchroniseren (ophalen en bijwerken) van producten. Momenteel is een koppeling met Foodticket, POS4 en Cashdesk mogelijk. Maak je gebruik van een ander kassasysteem? Geef dit dan aan in de opmerkingen. Wellicht kunnen wij hiermee een koppeling maken. Voor franchise organisaties of organisaties vanaf 3 vestigingen kunnen wij de koppeling op maat realiseren.

Online betalingen

Wij faciliteren de mogelijkheid dat jouw klanten op een veilige manier online kunnen betalen met iDEAL en Payconiq. Dit volgens de nieuwe Europese PSD2 normen waarbij wij als platform kunnen garanderen dat jouw geld veilig is. Hiervoor werken wij samen met GoCredible, een gecertificeerde betaaldienstverlener gespecialiseerd in betaaloplossingen voor platformen zoals BestelThuis. Zij verwerken voor ons de online transacties en zorgen ervoor dat jij de gelden rechtstreeks, zonder onze tussenkomst, op je rekening ontvangt. Hierdoor verlopen uitbetalingen sneller, efficiënter en heb jij geen enkel risico. Je krijgt een persoonlijk GoCredible contract en betaalspecificatie waarmee je inzicht hebt in de online transacties, afdrachten en uitbetalingen. Ook zijn de transacties zichtbaar in het BestelThuis Partner systeem.

Nieuwe Alcoholwet en drankenverkoop

Voor het verkopen van drank en sterk alcoholische dranken (vanaf 15% alcohol) gelden strikte regels in de nieuwe Alcoholwet (2021). Om (sterke) alcohol te verkopen dien je over een Drank- en Horecavergunning (slijterij) en een fysieke locatie te beschikken. Ook ben je verplicht online én tijdens de levering op een betrouwbare wijze leeftijd te bevestigen. Dit moet voorkomen dat minderjarigen online alcohol bestellen. BestelThuis faciliteert de online leeftijdsverificatie met iDIN. Zo wordt de kans op een valse bestelling verkleind en dit voorkomt dat er voor niets wordt gereden.

Benodigde documenten

Voor het afhandelen van de aanvraag moeten wij de volgende documenten controleren en vastleggen:

  • Recent uittreksel Handelsregister (Kamer van Koophandel). (Let op: indien dit een nevenvestiging betreft of deel uitmaakt van een organisatiestructuur, hebben wij ook van deze bedrijven de uittreksels nodig);
  • Kopie geldig legitimatiebewijs (identiteitskaart, rijbewijs, paspoort) van een of gezamelijk bevoegde tekeningsbevoegden voor het controleren en vastleggen van de uiteindelijke belanghebbende;
  • Kopie Drank- en Horecavergunning (slijterij) bij het verkopen van sterk alcoholische dranken (vanaf 15% alcohol).

Aanmelden

Vul het onderstaande aanmeldformulier in en druk op 'Formulier verzenden' om je aanmelding te versturen. Wij proberen jouw aanmelding binnen 48 uur te verwerken. Je ontvangt vervolgens een inlogcode waarmee jij de benodigde documenten kunt uploaden en de onboarding kunt afronden. Hierna kan jij jouw winkel inrichten (voorzien van afhaal- en bezorgtijden, bezorggebieden, producten) en publiceren!

Bedrijfsgegevens

Adres gegevens

Contact gegevens

Opmerkingen

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Dit platform gebruikt naast functionele cookies ook analytische cookies om de werking van het platform te verbeteren. Daarnaast gebruiken wij reclame/tracking cookies van andere partijen om gerichte reclame aan te kunnen bieden. Wanneer je van het platform gebruik blijft maken geef je toestemming voor het gebruik van deze cookies.

Lees meer over onze privacy policy

Dit platform gebruikt naast functionele cookies ook analytische cookies om de werking van het platform te verbeteren.
Daarnaast gebruiken wij reclame/tracking cookies van andere partijen om gerichte reclame aan te kunnen bieden.
Wanneer je van het platform gebruik blijft maken geef je toestemming voor het gebruik van deze cookies.

Lees meer over onze privacy policy