Kwaliteit

Terug naar vorige pagina

  • Mijn bestelling is niet door de leverancier ontvangen

    Wanneer je na het bestellen bij een leverancier geen bestelling ontvangen hebt of de leverancier aangeeft je bestelling niet via BestelThuis te hebben ontvangen, verzoeken wij je altijd contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zullen vervolgens nagaan wat er met de bestelling gebeurd is. Be...

    Lees meer
  • Wie is verantwoordelijk voor de kwaliteit van mijn eten?

    BestelThuis is slechts intermediair en geeft je bestelling alleen door aan de bezorgpartner. Wij hebben geen enkele invloed op de bezorging, service en de kwaliteit van het door de bezorgpartner geleverde eten en producten. Wanneer je ontevreden bent over je bestelling verzoeken wij je eerst contac...

    Lees meer

Heb je andere vragen, opmerkingen, aanvullingen of verbeteringen?
Stuur dan een e-mail naar [email protected] of raadpleeg ons op social media.

Dit platform gebruikt naast functionele cookies ook analytische cookies om de werking van het platform te verbeteren. Daarnaast gebruiken wij reclame/tracking cookies van andere partijen om gerichte reclame aan te kunnen bieden. Wanneer je van het platform gebruik blijft maken geef je toestemming voor het gebruik van deze cookies.

Lees meer over onze privacy policy

Dit platform gebruikt naast functionele cookies ook analytische cookies om de werking van het platform te verbeteren.
Daarnaast gebruiken wij reclame/tracking cookies van andere partijen om gerichte reclame aan te kunnen bieden.
Wanneer je van het platform gebruik blijft maken geef je toestemming voor het gebruik van deze cookies.

Lees meer over onze privacy policy