Betalen

Terug naar vorige pagina

  • Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

    De betalingsmogelijkheden hangt af van de bezorgpartner waar je jouw bestelling wilt plaatsen. In de meeste gevallen accepteren bezorgpartners naast contante betalingen ook online betalingen via iDEAL, PayPal, Visa, MasterCard en Bitcoin. Bij enkele bezorgpartners is het ook mogelijk om de bestellin...

    Lees meer
  • Hoe kan ik mijn voucher gebruiken?

    Beschik je over een BestelThuis voucher? Gefeliciteerd!De voucher kan op twee manieren worden gebruikt: 1) Vul de unieke code in tijdens het plaatsen van de bestelling;2) Voeg de voucher toe aan je digitale portemonnee in je persoonlijke account. Vanwege logistieke redenen kan je bij gebruik van e...

    Lees meer
  • Hoe veilig is het online betalen?

    BestelThuis werkt voor het verwerken van online betalingen samen met bekende payment service providers. Het plaatsen en verwerken van je bestelling gebeurd op beveiligde SSL-pagina's. De gegevens die via deze pagina's worden overgedragen zijn hierdoor beschermt en kunnen niet door derden worden acht...

    Lees meer
  • Mijn online betaling is mislukt, wat nu?

    Wanneer de online betaling mislukt is, wordt dit op je scherm met een bepaalde foutcode weergegeven. In dat geval kan je proberen de bestelling opnieuw te plaatsen of door de bestelling contant af te rekenen. Het komt weleens voor dat er storingen zijn, helaas is BestelThuis afhankelijk van het netw...

    Lees meer
  • Waarom berekenen jullie transactiekosten?

    Voor het verwerken van online betalingen betaald BestelThuis een vergoeding aan de payment service providers.Omdat wij slechts een kleine percentage per bestelling ontvangen zijn wij genoodzaakt deze kosten in rekening te brengen. Ook andere websites brengen deze kosten in rekening, maar verwerken ...

    Lees meer
  • Wat gebeurt er met mijn online betaling bij het annuleren van mijn bestelling?

    Wanneer je de bestelling op tijd geannuleerd hebt (d.w.z. voordat de leverancier begonnen is met het (voor)bereiden van je bestelling), of wanneer deze door BestelThuis of de leverancier geannuleerd wordt, storten wij het bedrag binnen 10 werkdagen terug naar je rekening. Neem in geval van een annu...

    Lees meer

Heb je andere vragen, opmerkingen, aanvullingen of verbeteringen?
Stuur dan een e-mail naar [email protected] of raadpleeg ons op social media.

Dit platform gebruikt naast functionele cookies ook analytische cookies om de werking van het platform te verbeteren. Daarnaast gebruiken wij reclame/tracking cookies van andere partijen om gerichte reclame aan te kunnen bieden. Wanneer je van het platform gebruik blijft maken geef je toestemming voor het gebruik van deze cookies.

Lees meer over onze privacy policy

Dit platform gebruikt naast functionele cookies ook analytische cookies om de werking van het platform te verbeteren.
Daarnaast gebruiken wij reclame/tracking cookies van andere partijen om gerichte reclame aan te kunnen bieden.
Wanneer je van het platform gebruik blijft maken geef je toestemming voor het gebruik van deze cookies.

Lees meer over onze privacy policy