Mijn bestelling is niet door de leverancier ontvangen

Terug naar vorige pagina

Wanneer je na het bestellen bij een leverancier geen bestelling ontvangen hebt of de leverancier aangeeft je bestelling niet via BestelThuis te hebben ontvangen, verzoeken wij je altijd contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zullen vervolgens nagaan wat er met de bestelling gebeurd is.

Bestellingen worden door de systemen van BestelThuis continue in de gaten gehouden. Wanneer een leverancier de bestelling niet bevestigd heeft, neemt altijd een medewerker van BestelThuis contact op met de leverancier. Door deze werkwijze is de kans op een dergelijke situatie nauwelijks mogelijk. Hou er wel rekening mee dat het, afhankelijk van de verbinding met de leverancier, maximaal 15 minuten kan duren alvorens de bestelling bij de leverancier binnenkomt.

Dit platform gebruikt naast functionele cookies ook analytische cookies om de werking van het platform te verbeteren. Daarnaast gebruiken wij reclame/tracking cookies van andere partijen om gerichte reclame aan te kunnen bieden. Wanneer je van het platform gebruik blijft maken geef je toestemming voor het gebruik van deze cookies.

Lees meer over onze privacy policy

Dit platform gebruikt naast functionele cookies ook analytische cookies om de werking van het platform te verbeteren.
Daarnaast gebruiken wij reclame/tracking cookies van andere partijen om gerichte reclame aan te kunnen bieden.
Wanneer je van het platform gebruik blijft maken geef je toestemming voor het gebruik van deze cookies.

Lees meer over onze privacy policy